- 5 ביצים
- כוס ורבע סוכר
- 3/4 כוס שמן
- כוס תה שקר שיהיה צבע חזק
- כפית קינמון
- מעט ציפורן טחון רבע כפית
- תמצית וניל כפית
- כוס דבש
- 3 קמח כוסות
- 1 אבקת אפיה
- 1 כפית סודה לשתייה
- 3 בננות מעוכות
- • מחממים את התנור ל180 מעלות, סטטי.
- • להכין תה עם צבע חזק מאוד, להניח בצד שיתקרר.
- • בנתיים במיקסר מקציפים ביצים וסוכר. מקציפים לקצף בהיר, תוך כדי הקצפה להוסיף את השמן.
- • לבדוק שהתה קר ולמזוג לתוך הבלילה.
- • להוסיף את שאר המרכיבים.
- • לבסוף לקחת את הבננות למעוך למרקם חלק ולהוסיף לבלילה.
- • לשמן את התבנית ולשפוך את הבלילה.
- • בין 40-50 דק' בתנור (במידה והתבנית עגולה).
- • 3 תבניות אינגליש קייק בערך 25 דק' לעוגה.
- • כשהעוגה אפויה, יש להרטיב אותה במי סוכר.
- • לוקחים את הסוכר והמים הרותחים מערבבים עד שלא נותרו גרגירים במים ושופכים על העוגה, מאוד מומלץ גורם לעוגה להיות עסיסית!
- • (אפשרי להמיס את מי הסוכר על הגז- לא להמיס יותר מידי זמן כדי שלא יהיה סמיך מידי, המסה לוקחת בערך כ-3 דק').
- לאחר צינון, לחתוך פרוסה ולהגיש,
- בתאבון:)