-
• מחממים את התנור ל180 מעלות, סטטי.
-
• להכין תה עם צבע חזק מאוד, להניח בצד שיתקרר.
-
• בנתיים במיקסר מקציפים ביצים וסוכר. מקציפים לקצף בהיר, תוך כדי הקצפה להוסיף את השמן.
-
• לבדוק שהתה קר ולמזוג לתוך הבלילה.
-
• להוסיף את שאר המרכיבים.
-
• לבסוף לקחת את הבננות למעוך למרקם חלק ולהוסיף לבלילה.
-
• לשמן את התבנית ולשפוך את הבלילה.
-
• בין 40-50 דק' בתנור (במידה והתבנית עגולה).
-
• 3 תבניות אינגליש קייק בערך 25 דק' לעוגה.
-
• כשהעוגה אפויה, יש להרטיב אותה במי סוכר.
-
• לוקחים את הסוכר והמים הרותחים מערבבים עד שלא נותרו גרגירים במים ושופכים על העוגה, מאוד מומלץ גורם לעוגה להיות עסיסית!
-
• (אפשרי להמיס את מי הסוכר על הגז- לא להמיס יותר מידי זמן כדי שלא יהיה סמיך מידי, המסה לוקחת בערך כ-3 דק').
-
לאחר צינון, לחתוך פרוסה ולהגיש,
-
בתאבון:)
Leave a Comment